Kökleşik olarak demografik bilgilere bakarak kuruluşlmaktadır fakat genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak kucakin Google Analitik platformunun site analizleri kucakin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site takip kimliğini sitenize bindirmek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, dizge, hasılat ve ilgi alanları kadar bileğkonukenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların konuletmeniz kucakin farklı bileğerlere mevla olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En maliyetli olan müşterilerden doğmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok üstünlük sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde çıkarmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki ihtimam, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En faziletli etkinliği, orantılı maliyette yapma zorunluluğu bir şirket kucakin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web site teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı varyasyon sahiden inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde makam düzlük ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin son plana atılmasına temel hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve ihtimam çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde bileğkonuti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki vürutmelerle birlikte artık “ne istersem onu kırmızıırım” dönemi başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç omurga benek majör rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz şekilde arttı ve müşterilerin yeğleme olasılıkları çoğaldı.
▬ Veri ve iletişim teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok zahmetsiz erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik kuruluşlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına çatışma iş süreçlerini bileğkonutirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım mümkün oldu.